Pakalpojumu sniedzējiem
€199/mēn
Līdz 5 lietotājiem
Neierobežots objektu skaits
Neierobežots pakalpojumu skaits
Standarta atbalsts
Pakalpojumu sniedzējiem
€299/mēn
Līdz 10 lietotājiem
Neierobežots objektu skaits
Neierobežots pakalpojumu skaits
Pielāgotas atskaites un paziņojumi + Automatizācija + Pielāgotas veidlapas + Standarta integrācija
Pakalpojumu sniedzējiem
€499/mēn
Līdz 30 lietotājiem
Neierobežots objektu skaits
Neierobežots pakalpojumu skaits
API + SLA + Klienta paraksta iespēja + Materiālu pārvaldība
Pakalpojumu sniedzējiem
€799/mēn
Līdz 70 lietotājiem
Neierobežots objektu skaits
Neierobežots pakalpojumu skaits
Ārpakalpojumi + iekšējo uzdevumu pārvaldība
Izvēlaties piedāvājumu, kas atbilst Jūsu prasībām.
Serfy uzdevumu vadības sistēmas funkcionalitāte ir sakārtota vairākos līmeņos. Tādējādi Jums ir iespēja izvēlēties sev piemērotāko variantu un saņemt atbilstošāko cenu piedāvājumu
Izvēlieties sev piemērotāko variantu, balstoties uz savām vajadzībām.
Iespējams vēlaties uzdot kādu jautājumu mūsu komandai?
Cena: BEZMAKSAS
Aplikācija: Paredzēta, lai palīdzētu labāk pārvaldīt Jūsu biznesu un dotu iespēju ziņot par visām problēmām Jūsu pakalpojuma sniedzējiem. To visu varam nodrošināt ar vienu aplikāciju.
Parametri:
Cena: €199/mēnesī
Pārvaldiet procesus efektīvāk:
Parametri:
Cena: €299/mēnesī
Pārvaldiet uzdevumus un sniedzat lielisku pozitīvo pieredzi saviem klientiem.
Parametri:
Cena: €499/mēnesī
Ļaujiet Serfy pārvaldības sistēmai palīdzēt Jums pārvaldīt ikdienas darbus un sasniegt lieliskus rezultātus profesionālajā izaugsmē.
Parametri:
Cena: €799/mēnesī
Piedāvājiet savus pakalpojumus klientiem un sadarbības partneriem, automatizējat uzdevumu plūsmu, apgūstat visas Serfy iespējas.
Parametri:
Cena: €1499/mēnesī
Šis pakalpojumu komplekts nodrošina vēl lielāku iespēju efektīvāk pārvaldīt dažādus uzdevumus un klientu vēlmes.
Parametri:
Saņem, izveido un pārvaldi visus pieteikumus un uzdevumus. Seko līdzi darba apjomam un operatīvi deleģē darbus.
Serfy darbība notiek tiešsaistē - tiek saņemti paziņojumi par uzdevumiem, piegādāta aktuālākā informācija par datu ievadi un darbinieku noslodzi.
Sniedz iespēju saviem klientiem ērtā un pārskatāmā veidā veidot pieteikumus. Saskaņo darbu statusus un prioritātes atbilstoši līgumā noteiktajiem izpildes termiņiem.
Efektivitāte ir mūsu prioritāte. Pārvaldi uzdevumus katrā sev interesējošā objektā.
Digitalizē savus papīru kalnus. Pielāgo un pārvaldi datu ievades principu. Tā iegūsti nepieciešamos datus no klientiem un apsaimniekotājiem.
Deleģē uzdevumus ārpakalpojumu sniedzējiem. Iespēja sekot līdzi uzdevuma izpildei.