Iespējas

Darbu un uzdevumu pārvaldība vienā lapā

Saņem, izveido un pārvaldi visus pieteikumus un uzdevumus. Seko līdzi darba apjomam un operatīvi deleģē darbus.

Laika uzskaite

Serfy darbība notiek tiešsaistē - tiek saņemti paziņojumi par uzdevumiem, piegādāta aktuālākā informācija par datu ievadi un darbinieku noslodzi.

Klientu pārvaldīšana

Sniedz iespēju saviem klientiem ērtā un pārskatāmā veidā veidot pieteikumus. Saskaņo darbu statusus un prioritātes atbilstoši līgumā noteiktajiem izpildes termiņiem.

Objektu pārvaldība

Efektivitāte ir mūsu prioritāte. Pārvaldi uzdevumus katrā sev interesējošā objektā.

Datu ievades rīks

Digitalizē savus papīru kalnus. Pielāgo un pārvaldi datu ievades principu. Tā iegūsti nepieciešamos datus no klientiem un apsaimniekotājiem.

Uzdevumi ārpakalpojumiem

Deleģē uzdevumus ārpakalpojumu sniedzējiem. Iespēja sekot līdzi uzdevuma izpildei.

Pārvaldi svarīgākos pakalpojumu procesus ar Serfy

Mūsdienīga uzdevumu pārvaldīšanas sistēma

Apsaimniekošanas jautājumu un ārpakalpojumu nodrošinājuma pārvaldības sistēma

Uzdevumu pārvaldības sistēma

Kā Serfy var uzlabot produktivitāti?

 

Vai esi gatavs pilnīgi jaunam veidam kā organizēt biznesu?

 

Jūs noteikti zināt, kādi ir galvenie izaicinājumi pārvaldīt komandu, kas atrodas nemitīgā kustībā un organizē savu darbu izpildi dažādos objektos! Vai esat domājuši par moderno tehnoloģiju izmantošanu šo procesu pārvaldībai?

  • Uzdevumu reģistrēšanas sistēma
  • Mobilās aplikācijas
  • Tiešsaistes atskaites

 

Jā, tā ir taisnība. Jūsu ikdiena var kļūt produktīvāka, Jūs un Jūsu komanda var strādāt rezultatīvi un mērķtiecīgi. Vēlaties redzēt apmierinātus klientus? Tas viss ir iespējams pateicoties Serfy programmas iespējām.

 

Apskati, lai uzzinātu vairāk!

 

Noskaties mūsu informatīvo video

 

Gribiet uzzināt vairāk? Apskatīsim, kā šis produkts var palīdzēt Jums.

 

 

Kā Serfy atrisina dažādus apsaimniekošanas jautājumus ar tehnoloģiju palīdzību

Serfy pārvaldības programma tiek izmantota visā pasaulē, un mēs zinām, ka katrs mūsu klients ir atšķirīgs un īpašs. Tieši tapēc piedāvājam dažādus risinājumus un palīdzam tos pielāgot Jūsu vajadzībām. Jūs varat pielāgot Serfy produktu savas kompānijas vajadzībām.

 

Varat izmantot vienu vai abus mūsu risinājumus.

 

 

Problēmu atsekošanas rīks

Kāpēc organizēt darbu manuāli, ja mūsdienu tehnoloģijas var to visu automatizēt? Mūsu risinājums palīdz ērti pārskatīt un izvērtēt katru uzdevumu.

 

Klienti nepārtraukti sazinās ar jums, lai noskaidrotu informāciju par reģistrētajiem uzdevumiem un uzzinātu vai esat atrisinājuši problēmas. Vai vēlaties bez piepūles pārvaldīt visas šīs izmaiņas un pieprasījumus? Mūsu sistēma tiešsaistē attēlo notiekošo un ļauj viegli pievienot klāt jūsu plānotājam vēl jaunus uzdevumus.

 

Uzdevumu pieteikšanai ir jābūt ērtai un vienkāršai.

 

 

Uzdevumu un ārpakalpojumu pārvaldības sistēma

Kā vadītājs Jūs zināt, ka darbs nebeidzas tikai ar uzdevumu nodošanu darbiniekiem. Katru dienu ir jāpārvalda liels uzdevumu apjoms un jākomunicē ar iesaistītajām pusēm.

 

To risināt palīdz mūsu uzdevumu vadības sistēma, kas nodrošina Jums šādu lielisku funkcionalitāti:

  • Pārvaldīt darbinieku darba stundas
  • Piešķirt uzdevumus ārpakalpojumu kompānijām
  • Komunicēt ar darbiniekiem un klientiem izmantojot mobilo aplikāciju
  • Augšupielādē, lejupielādē, dalies un veido dokumentus un bildes
  • Informē darbiniekus par iepriekšējiem procesiem un norisēm, kā arī nodrošini ar šī brīža aktuālo informāciju. Tādējādi viņi spēs uzdevumus paveikt efektīvāk
  • Esi lietas kursā par to, kur atrodas tava komanda, un kā organizē savu ikdienas darbu

 

Pateicoties šai sistēmai, Jūs iegūsiet pārvaldību un pārskatāmību katrā procesa solī.

 

Esat gatavi risināt uzdevumus efektīvāk?

 

Iegādājaties sev Serfy sistēmu

 

Funkcijas, kuras Jums ir nepieciešamas

Turpmāk mēs Jums pastāstīsim, kā uzlabot Jūsu pakalpojumu sniegšanu. Pat, ja Jūs strādājat kādā specifiskā nozarē, šīs zināšanas būs noderīgas.

 

Serfy sistēma sniegs Jums gan pozitīvu efektu darba procesos, gan arī palīdzēs rezultatīvāk sasniegt turpmākos mērķus. Lūk, kā Serfy to nodrošina.

 

 

Pieteikumu un uzdevumu pārvaldība vienviet

Jaunu tehnoloģiju ieviešana un lietošana var būt laikietilpīgs process. Ņemot vērā šos faktorus, mēs esam izveidojuši sistēmu tā, lai informāciju ievadīt un saņemt no platformas Jūs varētu operatīvi un ērti.

 

Pieteikumu reģistrs, klientu atsauksmes, jauni uzdevumi, darbinieku aktivitātes un noslodze - viss tiek pārskatīts vienuviet. Varat pielāgot pieejamās informācijas izkārtojumu tā, lai sistēmā ērti un pārskatāmi varat darboties ar aktuālo informāciju un veikli pieņemt nepieciešamos lēmumus. Lieka informācija turpmāk vairs nenovērsīs Jūsu uzmanību.

 

 

Kā tas strādā?

 

Jebkurš var izmantot Serfy platformu datorā vai viedtālrunī. Gan vadītāji, gan izpildītāji var apskatīt atjaunoto informāciju, iesniegt savas atsauksmes un veidot atjauninājumus.

 

Serfy platforma sevī ietver ļoti dažāda tipa informāciju, bet tā kā vadītājiem un izpildītājiem ir dažādas lomas un vajadzības, tad platformas izkārtojumu varat pielāgot katra vajadzībām.

 

 

Kā tas jums palīdz?

 

Kāpēc tas ir svarīgi? Jo katra sekunde ir svarīga.

 

Aplūkojiet visu svarīgo un saistošo informāciju vienviet. Ar uzdevumu pārvaldības sistēmu, Jūs neizniekojat laiku:

 

 

  • Novērsta uzmanība ar nesvarīgām detaļām.
  • Ērti pārskatiet arī liela apjoma informāciju. Pēc iespējas mazāk klikšķu un pārvietošanās ar kursoru pa dažādiem uzdevumu laukiem viennozīmīgi ietaupīs Jūsu laiku. Dienas beigās šo laiku varēsiet izmantot citu pienākumu veikšanai.
  • Pārvaldot lielu personālu, lietojot dažādas sistēmas un apkalpojot neskaitāmus klientus, Jums ir jāmāk ātri pieņemt dažādi lēmumi, kā piemēram, kuru darba grupu sūtīt uz ārkārtas problēmu risināšanu vai kuru jaunu klientu apkalpot. Organizēt šādas lietas ātri un efektīvi ir veids kā strādāt produktīvāk. Svarīga ir komandas pareiza darbu organizēšana - novērtēt visus darba procesus tā, lai darbinieki atrodas pēc iespējas vairāk objektos un pie klientiem, un nevis ceļā vai veicot kādus neproduktīvus darbus. Redzot visu šo nepieciešamo informāciju sistēmā vienviet, Jūs nekavējoties varat to izvērtēt.

 

Pārvaldīt komandas darbu nav viegli. Ar tehnoloģiju palīdzību tas kļūst vieglāk.

 

 

Laika uzskaite

Ir vēl kāds nosacījums, lai pieņemtu pareizu lēmumu: nepieciešama korekta un atjaunināta informācija.

 

Tie laiki, kad Jums vajadzēja zvanīt vai rakstīt e-pastus, lai noskaidrotu aktuālo situāciju, ir pagājuši. Serfy dod iespēju saņemt tiešsaistē visu aktuālāko informāciju un atjauninājumus par darbu izpildi.

 

 

Kā tas strādā?

 

Kādreiz Jums bija nepieciešams sagaidīt e-pastu vai telefona zvanu, lai noskaidrotu darba izpildes gaitu. Tas bija īpaši svarīgi situācijās, kad bija nepieciešams informēt Jūsu klientus par notiekošo.

 

Problēmas ar ierastajiem risinājumiem ir sekojošas:

  • Kad nepieciešams kādam deleģēt uzdevumu, nepieciešams sazināties ar visiem, lai nodrošinātu, ka uzdevumu veic attiecīgā komanda.
  • Ja klients jautā kā sokas ar darbu, Tev bieži vien ir jāpārzvana, jo neesi informēts par aktuālajiem darbiem, notikumiem.
  • Brīdī, kad saņem ziņu no darbinieka, iespējams tā ir jau novecojusi informācija.
  • Vadītāji pavada neskaitāmas stundas, lai sazinātos ar padotajiem un noskaidrotu kā pagājusi darba diena, un kas ir izdarīts.
  • Klienti bieži vien satraucas, ja darbinieki atbrauc vēlāk kā solīts. Klientam nav tiešā kontakta ar darbiniekiem, tamdēļ viņš ir spiests nogaidīt. Arī vadītājam ne vienmēr ir pieejama jaunākā informācija, un viņš nevar solīt precīzu ierašanās laiku.

 

Šodien ar uzdevumu vadības sistēmu varat sniegt pilnvērtīgu pakalpojuma nodrošinājumu. Darbinieki sistēmā paši ievada jaunāko informāciju, to redzat gan Jūs, gan Jūsu klients. Tā var būt informācija par ierašanās laiku, atjauninājumi par darbu norisi, kā arī apstiprinājums par pabeigtu darbu. Ja rodas kādas negaidītas izmaiņas, sistēmā varat izveidot visiem pieejamas norādes.

 

 

Kā tas palīdz?

 

Lielākā vērtība, ko Jūs iegūstat ir:

  • Jūs varēsiet sniegt atbildes klientam, par viņu nolīgtajiem darbiem. Informācija būs precīza un aktuāla.
  • Varat pārplānot darbus, ja redzat kādas iespējamas aizķeršanās
  • Varat konsultēties un lūgt padomus darbiniekiem, tādējādi atrisinot plānotos darbus.

 

Jūs esat pilnvērtīgs situācijas pārvaldnieks un spējat klientam nodrošināt labāko servisu.

 

 

Klientu pārvaldība

Klienti: Tā ir cilvēku grupa, uz kuru vienmēr gribi atstāt labu iespaidu.

 

Serfy sistēmas iespējas palīdz augt Jūsu pozitīvajai reputācijai klientu un pakalpojumu saņēmēju vidū.

 

Mūsdienās patērētājs ir izlutināts ar iespējām izvēlēties, tāpēc iespēja, ka klients izvēlēsies Jūs ir lielāka, ja Jūs kāds ieteiks, jo esat sniedzis izcilu servisu. Un, ko klienti patiesībā grib? Viņi grib, lai viņus dzird.

 

Serfy programma nodrošina komunikāciju ar klientiem caur mobilo aplikāciju. Viņi nekad vairs nejutīsies ignorēti un aizmirsti.

 

 

Kā tas strādā?

 

Jūs varat aktivizēt iespējas Serfy platformā, kas nodrošina iespēju klientiem komunicēt ar jums. Klienti var:

  • Pieprasīt konkrētus darbus, kas jāpaveic, un tie automātiski deleģējas darbiniekiem.
  • Iesniegt sūdzības, atsauksmes un jautājumus, uz kuriem darbinieki var atbildēt

 

To var izdarīt caur Apple vai Android telefoniem, kad ir lejupielādēta aplikācija.

 

Papildus, tiešsaistes platforma palīdz uzglabāt klientu informāciju, lai tie varētu iegūt datus, kas tiem aktuāli tajā brīdī, kad tie nonāk sistēmā.

 

Sistēmā iespējams sekot līdzi aktualitātēm, klienti var iegūt precīzu informāciju, kad ierodas komanda un, kad darbs tiks izdarīts. Tas viss ir iespējams ar aplikāciju, kas paredzēta Apple un Android mobilajām ierīcēm.

 

Jā, Jūs panāksiet to, ka klients ir apmierināts, un tas viss pateicoties aplikācijai. No tā iegūst gan uzņēmums, gan klients.

 

 

Kā tas palīdz?

 

Ar šīs programmas palīdzību, Jums vairs nebūs jāinformē klients par katrām mazākajām izmaiņām. Visa jaunākā informācija būs jau pieejama sistēmā.

 

Varbūt ir vēl kaut kas, kas būtu nepieciešams klientiem? Mēs tos iesaistījām diskusiju sadaļā.

 

Klientam ir iespēja problēmu reģistrēt sistēmā. Tas ietaupa laiku, jo nav jāveic kārtējais telefona zvans.

 

Klientiem ir lieliska apkalpošanas pieredze. Viņu pieteikumi tiek digitāli piereģistrēti un vairs nav tāda iespēja, ka darbinieks aizmirst pieteikt, vai pazaudē lapiņu ar informāciju par plānoto darbu. Tas viennozīmīgi padarīs apkalpošanas līmeni labāku!

 

Ne vienmēr visiem izdabāt ir viegli, vai ne?

 

Jums varbūt liekas, ka klientiem patīk Jūs kritizēt, bet viņi vienkārši vēlas zināt, ka viņu viedoklis tiek uzklausīts. Prasot viņiem atsauksmes un komentārus, Jūs uzlabojat sniegto pakalpojumu kvalitāti. Tāpēc mēs to esam iebūvējuši Serfy programmā. Lietotāji atbalsta uzņēmumus, kas uzklausa. Tas Jums nodrošina iespēju būt labākajam pakalpojumu sniedzējam!

 

Klienti var justies piekrāpti, ja viņi nezin, kas notiek ar viņu sūdzībām un tāpēc nevēlas, lai citi arī saskartos ar tādām problēmām. Ja neesat uzmanīgs, tad vienkārša sūdzība var ātri pārvērsties par publisku apspriedi. Klients maksā par pakalpojumu, un viņš sagaida atbildību no Jūsu puses.

 

Diemžēl publiskā diskusija ir rezultāts, tam, ka jums nav bijis laika vai zināšanas, lai sniegtu piemērotu atbildi.

 

Ar Serfy pakalpojuma pārvaldības rīkiem jums vienmēr būs vajadzīgā informācija, lai apspriestu radušos problēmu visos sīkumos. Turklāt varēsiet sniegt atbildi izmantojot platformu, lai nebūtu jāveic gara telefonsaruna.

 

Ko Serfy sniedz Jums? Ar sistēmas palīdzību Jūs varat klientam parādīt savu attieksmi pret viņu vajadzībām un jau drīzumā kļūt par patīkamāko pakalpojuma sniedzēju savā sfērā. Šādi sistēmas palīdz Jums būt soli priekšā citiem.

 

 

Objektu pārvaldīšana

Jums ir jāorganizē ne tikai cilvēku darbs. Jūsu efektivitāte balstās uz to kā pārvaldāt savus aktīvus un aprīkojumu.

 

Ērti plānojot darbus un pārvaldot pat ārkārtas situācijas, ar Serfy sistēmu Jūs būsiet vienu soli priekšā notikumiem! Jūs spēsiet nodrošināt pilnvērtīgu darbinieku darba aprīkojumu uzdevumu izpildei.

 

 

Kā tas strādā?

 

Ar mūsu sistēmas palīdzību, Jūs vienmēr zināsiet, kur un kādā stāvoklī atrodas automašīnas un darba aprīkojums.

 

Izmantojot Serfy rīkus varat pārvaldīt arī:

  • Rēķinus
  • Atskaites
  • Dokumentus

 

Mēs pastāstīsim kā to organizēt atbilstoši Jūsu uzņēmuma vajadzībām.

 

Jums būs pieejama visa uzdevumu vēsture. Tas atvieglos individuālu situāciju izskatīšanu, bojāto iekārtu vai nozaudētā darba aprīkojuma atsekošanu. Būs pieejama pilnvērtīga informācija par iekārtu pielietojumu objektos un dažādu uzdevumu veikšanai. Precīza iekārtu uzskaite novērsīs materiālu zudumus vai dīkstāvi.

 

Vai šāda sistēma uzlabotu Jūsu darbu?

 

 

Kā tas var palīdzēt jums?

 

Objektu un iekārtu pārvaldība rada lielu papīru un dokumentu kalnus. Mēs esam pārliecināti, ka izbaudīsiet digitalizētu procesu. Izgaisīs iespēja nozaudēt čekus un dokumentus. Viss tiek glabāts platformā, un ir viegli piekļūt dokumentiem, kad tas ir nepieciešams.

 

Šis var uzlabot vadības procesus saistībā ar:

  • Apdrošināšanas polisēm
  • Apdrošināšanas gadījumu pieteikumiem
  • Ikdienas administrēšanu
  • Efektīvu kartotēkas sistēmu
  • Pārraudzīt cik stundas iekārta strādājusi, tādējādi paredzot regulārās apkopes.

 

Tas viss kļūst vienkārši!

 

 

Datu ievades veidnes rīks

Ar pilnvērtīgu datu apjomu Jūs varat pareizi izvērtēt savu pozīciju tirgū un plānot turpmākos mērķus.

 

Tad kāpēc ievadīt datus manuāli, ja Serfy to var izdarīt Jūsu vietā?

 

 

Kā tas strādā?

 

Jūs jau pārvaldāt daudz datus platformā. Jūs varat ievadīt papildus datus, izmantojot lietotājiem draudzīgus rīkus, lai viss būtu digitāli apkopots vienuviet.

 

Jūs esat lietas kursā par finanšu dokumentiem, Serfy palīdz tikt galā ar rēķiniem.

 

Platforma apkopo nepieciešamos datus atskaišu izveidei. Viss, kas Jums jādara ir jāizvēlas saistošie rīki jūsu darbam.

 

 

Kā tas palīdz jums?

 

Jo mazāk papīri nonāk uz Jūsu galda, jo labāk. Digitāli, tiešsaistes un automatizēti procesi ietaupa laiku.

 

Samazinās laiks, kuru veltat manuālai datu ievadei. Kā arī novēršat iespēju pieļaut cilvēcisko faktoru kļūdas datu ievadē. Digitalizējot datus, tos ir vieglāk apstrādāt.

 

Plānojot darba algu izmaksas, Jums būs nepieciešama precīza informācija par darbinieku nostrādātajām stundām un darba laiku. Serfy sistēma nodrošina šo datu precīzu uzskaiti un apkopojumu. Tas ietaupa ne tikai Jūsu laiku, bet arī:

  • Neradīsies pārpratumi par stundu aprēķiniem un izmaksām
  • Jums nebūs jāmaksā par darbu, kas nav paveikts

 

Sistēmā būs pieejama visa nepieciešamā informācija finanšu un mērķu analīzei.

 

Serfy sistēmā būs pieejama detalizēta informācija, kuru varēsiet izmantot svarīgu lēmumu pieņemšanai.

 

Vai redzat, kā šī programma sniedz labumu visam pārvaldīšanas procesam?

 

 

Uzdevumi izmantojot ārpakalpojumu

Darba procesos ir iesaistītas dažādas puses. Pakalpojuma sniegšanas jomā bieži vien viss balstās uz sadarbību ar citiem:

 

Ja jums trūkst darbinieki, Jūs varat pieaicināt projektā citus sadarbības partnerus

Jūs varat nodrošināt konkrētas klienta prasības, taču dažkārt nepieciešams piesaistīt dažādu jomu ekspertus

Vai Jūs pārvaldāt šīs cilvēku grupas, kuras var ietekmēt Jūsu reputāciju?

 

Tā kā Jūsu uzņēmuma reputācija ir balstīta arī uz Jūsu sadarbības partneru darbību, Serfy sistēma palīdzētu veikt efektīvu ārpakalpojumu pārvaldīšanu.

 

 

Kā tas strādā?

 

Tieši tādā pat veidā, kā atsekojat sava uzņēmuma uzdevumu izpildei, varat atsekot arī sadarbības partneru veiktajiem uzdevumiem:

 

Piešķiriet tiem konkrētus darbus, nosūtot darba uzdevumu

Palūdziet tiem atjaunot ierašanās laikus, progresu, u.c. informāciju

Saņemiet atsauksmes

Jums nav nepieciešams organizēt sapulci, lai deleģētu darbus. Darbinieki kļūst par daļu no Jūsu komandas un saņem jaunāko informāciju un uzdevumus mobilajā aplikācijā.

 

 

Kā tas var palīdzēt jums?

 

Ikdienas darbu plānošana ir sarežģīts darbs. Ja darbā ir iesaistītas vairākas puses, papildus piesaistīti darbinieki, tad viņu darba organizēšana var radīt uztraukumu un stresu. Serfy viegli un ērti atrisinās visas šīs problēmas.

 

Ar uzdevumu vadības sistēmu Jūs ietaupīsiet laiku. Ikviens sistēmā pievienotais darbinieks kļūs par pilnvērtīgu projekta dalībnieku, būs informēts par procesiem un to norisi. Visa aktuālākā informācija būs pieejama sistēmā, organizēt informatīvās sanāksmes būs nepieciešams krietni retāk.

 

Jūsu uzņēmuma pārstāvji un sadarbības partneri noteikti novērtēs to, kā Jūs vadat uzņēmumu ar tehnoloģiju palīdzību. Tas uzlabos Jūsu uzņēmuma tēlu un reputāciju.

 

Ir pienācis laiks izmantot Serfy piedāvātās iespējas!

 

Ieguvumi vadītājam, izmantojot Serfy

  • Palielināta produktivitāte vadītājam un komandai
  • Mazāk laika pavadīts administrējot
  • Mazāk papīra darbu
  • Precizitāte darbu izpildē
  • Mazāk pārpratumu
  • Lietotājiem draudzīgi rīki un saprotama lietotāja rokasgrāmata
  • Apmierināti klienti kuri jūt, ka respektējat viņu laiku un viedokli

 

Mēs domājam, ka esam snieguši pietiekami daudz iemeslu, kāpēc Serfy ir vispiemērotākais risinājums Jūsu uzņēmumam. Mūsu eksperti ir gatavi Jums palīdzēt, konsultēt un ieviest šos risinājumus, precīzi piemērotus Jūsu biznesa vajadzībām!

 

Uzdod jautājumu